- 0243-262001
- 0243-262224
Achizitii publice
- Prima pagină
- Contact
- Despre institutie
- Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
- Conducere
- Organizare
- Regulament de organizare si functionare
- Organigrama
- Lista si datele de contact ale institutiilor care functioneaza in subordinea/coordonarea sau sub autoritatea institutiei
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice finanțate total sau parțial prin bugetul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice coordonate de conducătorul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice aflate în subordinea instituției
- Unitățile care funcționează sub autoritatea instituției
- Institutii subordonate
- Guvernanța corporativă a întreprinderilor publice
- Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
- Programe si strategii
- Rapoarte si studii
- Cultura locala
- Informatii de interes public
- Solicitare informatii. Legislatie
- Buletinul informativ (Legea 544/2001)
- Buget
- Buget pe surse financiare (incepand cu anul 2015)
- Situatia platilor (executia bugetara)
- Venituri Salariale
- Situația anuală a finanțărilor nerambursabile acordate persoanelor fizice sau juridice fără scop patrimonial
- Indicatori buget local
- Registrul de datorii publice
- Registrul de garantii locale
- Cont unic amenzi
- Bilanturi contabile
- Achizitii publice
- Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
- Declaratii de avere si de interese
- Protecția datelor cu caracter personal
- Comisia paritară
- Asistenta sociala
- Acordare stimulent financiar pentru nou nascuti cu domiciliul in jud. IL
- Ajutor pentru incalzirea locuintei alte persoane
- Alocatie pentru sustinerea familiei
- Legea nr. 448/2006
- Plan anual de actiune privind serviciile sociale
- POAD
- Stimulent financiar pentru nou-nascuti – Buget local
- Tichete de gradinita
- Tichete sociale – masa calda
- Venit minim de incluziune
- Violenta in familie
- Alegeri locale
- Amenajament pastoral
- Anunturi
- Anunturi colective
- Anunturi – vanzare teren
- Coronavirus – COVID 19
- Informatii de mediu
- Integrare Europeana
- Legea Infrastructurii ANCOM
- Stare Civila
- Taxe si impozite locale
- Producatori agricoli
- Atestate Producator
- Registrul agricol si Fond funciar
- Dispozitii
- Sedinte Consiliul Local
- Urbanism
- Aparat Specializare
- Rapoarte Anuale
- Situatii de urgenta / SVSU
- Transparenta decizionala
- Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
- Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
- Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
- Dezbateri publice
- Consultări interministeriale
- Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
- Proiecte de acte normative adoptate
- Ședințe publice / Anunțuri / Minute
- Rapoarte de aplicare a Legii 52/2003
- Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
- Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
- Integritatea instituțională
- Cod etic/deontologic/de conduită
- Lista cuprinzând cadourile primite
- Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
- Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
- Planul de integritate al instituției
- Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
- Situația incidentelor de integritate
- Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
- Anunt nr. 8206 din 15.12.2023 achizitie utilaj pentru Servicii Publice si Caiet de sarcini achizitie utilaj Vizualizare Vizualizare
- Caiet de sarcini privind achizitie utilaj pentru Servicii Publice in Sfântu Gheorghe si anunt achizitie nr. 6961 din 24.10.2023 (Adaugat la data 24.10.2023) Vizualizare
- HCL nr.49 din 31.03.2023 – PAP proiect Renovare energetica Camin Cultural Vizualizare si Anexa HCL – PAP Vizualizare
- Programul Achizitiilor pentru Proiect 2 Investitia prin AFIR – Modernizare Centru de zi Viitorul din 03.02.2021: click aici
- Anunt castigator SEAP la investitia Extindere front captare si retele de alimentare cu apa in comuna Sfantu Gheorghe: Vizualizare
- Proiectare si executie Modernizare Centru de zi Viitorul: click aici
1. Informatii generale privind concendentul:
Primaria comunei Sfantu Gheorghe, strada Principala, nr.36, cod postal 927215, cod fiscal 4365204, cont RO89TREZ39121A300530XXXX, tel./fax-0243/262.001, e-mail: primariasfghe@yahoo.com primariasfghe@xnet.ro.2 Informaţii genera privind obiectul concesiunii:
a. Procedura aplicata pentru atribuirea contractului de concesiune: licitatie
b. Tipul contractului pentru care se solicita oferte – contract de concesiune a Lacului Rogozu ;
c. Suprafata terenului si amplasament: Lacul Rogozu in suprafata de 246.500 mp, situat in tarlaua 86,87,89 si 228.
d. Durata sau termenul de concesiune: 49 ani cu posibilitatea de prelungire conform legii.3. Informatii privind documentatia de atribuire;
a. Relatii privind licitatia, documentatia de atribuire, amplasamentul, certificatul de urbanism se pot obtine de la Primaria comunei Sfantu Gheorghe, strada Principala, nr.36, compartimentul urbanism, de luni pana joi intre orele 09.00-15.00 si vineri 08.00-13.00, dupa depunerea unei solicitari la secretariatul unitatii.
b. pretul minim de pornire la licitatie – 0.0807 lei/mp/an;4. Informatii privind ofertele;
a. data limita pentru depunerea ofertelor 29.04.2014, ora 10.00;
b. ofertele se depun in plic inchis la sediul Primaria comunei Sfantu Gheorghe, la secretariat , pana la termenul limita 29.04.2014, ora 10.00;
c. sedinta publica de deschidere a ofertelor va avea loc la sediul Primaria comunei Sfantu Gheorghe, in data de 29.04.2014, ora 10.15;5. Denumirea, adresa, nr. telefon ale instatntei competente in solutionarea litigiilor aparute
a. Tribunalul Ialomita – Sectia de contencios administrativ, B-dul Cosminului, nr.12, cod postal 920064, telefon 0243/218515, fax 0243/316561 ;Ofertantii pot obtine informatii de la sediul Primaria comunei Sfantu Gheorghe, comuna Sfantu Gheorghe, strada Principala, nr.36, judet Ialomita, tel.fax – 0243/262.001, persoana de contact Vlasceanu Lucian sau click aici. PRIMAR GOMES IULIANA LIVIA