- 0243-262001
- 0243-262224
Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
- Prima pagină
- Contact
- Despre institutie
- Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
- Conducere
- Organizare
- Regulament de organizare si functionare
- Organigrama
- Lista si datele de contact ale institutiilor care functioneaza in subordinea/coordonarea sau sub autoritatea institutiei
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice finanțate total sau parțial prin bugetul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice coordonate de conducătorul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice aflate în subordinea instituției
- Unitățile care funcționează sub autoritatea instituției
- Institutii subordonate
- Guvernanța corporativă a întreprinderilor publice
- Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
- Programe si strategii
- Rapoarte si studii
- Cultura locala
- Informatii de interes public
- Solicitare informatii. Legislatie
- Buletinul informativ (Legea 544/2001)
- Buget
- Buget pe surse financiare (incepand cu anul 2015)
- Situatia platilor (executia bugetara)
- Venituri Salariale
- Situația anuală a finanțărilor nerambursabile acordate persoanelor fizice sau juridice fără scop patrimonial
- Indicatori buget local
- Registrul de datorii publice
- Registrul de garantii locale
- Cont unic amenzi
- Bilanturi contabile
- Achizitii publice
- Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
- Declaratii de avere si de interese
- Protecția datelor cu caracter personal
- Comisia paritară
- Asistenta sociala
- Acordare stimulent financiar pentru nou nascuti cu domiciliul in jud. IL
- Ajutor pentru incalzirea locuintei alte persoane
- Alocatie pentru sustinerea familiei
- Legea nr. 448/2006
- Plan anual de actiune privind serviciile sociale
- POAD
- Stimulent financiar pentru nou-nascuti – Buget local
- Tichete de gradinita
- Tichete sociale – masa calda
- Venit minim de incluziune
- Violenta in familie
- Alegeri locale
- Amenajament pastoral
- Anunturi
- Anunturi colective
- Anunturi – vanzare teren
- Coronavirus – COVID 19
- Informatii de mediu
- Integrare Europeana
- Legea Infrastructurii ANCOM
- Stare Civila
- Taxe si impozite locale
- Producatori agricoli
- Atestate Producator
- Registrul agricol si Fond funciar
- Dispozitii
- Sedinte Consiliul Local
- Urbanism
- Aparat Specializare
- Rapoarte Anuale
- Situatii de urgenta / SVSU
- Transparenta decizionala
- Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
- Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
- Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
- Dezbateri publice
- Consultări interministeriale
- Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
- Proiecte de acte normative adoptate
- Ședințe publice / Anunțuri / Minute
- Rapoarte de aplicare a Legii 52/2003
- Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
- Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
- Integritatea instituțională
- Cod etic/deontologic/de conduită
- Lista cuprinzând cadourile primite
- Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
- Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
- Planul de integritate al instituției
- Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
- Situația incidentelor de integritate
- Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante

Cuprins:
1. Formular online pentru solicitarea informatiilor in baza Legi nr.544/20011.
2. Formular online pentru transmiterea petitiilor
3. Formular on-line pentru colectarea de propuneri/opinii/recomandari
4. Anexa nr. 18 – Formular online de inscriere in baza de date a persoanelor interesate de consultare conf. art. 7 al. 1 din legea nr. 52/2003
5. Anexa nr. 19 – Registrul organizaţiilor luate în evidenţa autorităţii/instituţiei conf. art. 52 al. 1 și 2 din O.G. nr. 26/2000
6. Formulare asistenta sociala
7. Alte formulare
1. Formular online pentru solicitarea informatiilor in baza Legi nr.544/20011.
2. Formular online pentru transmiterea petitiilor
6. Formulare asistenta sociala
- Cerere solicitare ancheta sociala: click aici
- Cerere pentru acordarea indemnizatiei de crestere a copilului- stimulentului de insertie – indemnizatiei lunare – sprijinului lunar si alocatiei de stat pentru copii: click aici
- Cerere – declaratie pe propria raspundere pentru acordarea unor drepturi de asistenta sociala: click aici
- Cerere – declaratie pe propria raspundere pentru acordarea stimulentului educational – tichet social pentru gradinita: click aici
7. Alte formulare
Descarcati de mai jos modelul de formular:
- Solicitare de participare in comisia de receptie la terminarea lucrarilor: click aici
- Informare ISC finalizare lucrari: click aici
- Informare conturi ISC: click aici
- Documente necesare obtinerii autorizatiei de construire: click aici
- Comunicare pentru terminarea executiei lucrarilor: click aici
- Comunicare inceperea executiei lucrarilor ISC: click aici
- Comunicare catre ISC: click aici
- Cerere catre ISC: click aici
- Cerere pentru prelungirea valabilitatii a certificatului de urbanism: click aici
- Cerere pentru prelungirea valabilitatii a autorizatiei de construire: click aici
- Cerere pentru eliberare certificat de urbanism: click aici
- Cerere pentru eliberare autorizatie de construire: click aici
- Solicitare de cerere pe legea nr. 544 din 200: click aici
- Model de reclamatie administrativa 1: click aici si Model de reclamatie administrativa 2: click aici
- ACTELE NECESARE PENTRU DECLARAREA MIJLOACELOR DE TRANSPORT CUMPĂRATE DIN ŢARĂ (Adaugat la data 09.10.2017) Vizualizare
- Declaratie fiscala pentru stabilirea impozitului pe mijloacele de transport Vizualizare
- Declaratie pentru stabilirea impozitului asupra mijloacelor de transport marfa cu masa totala autorizată de peste 12 tone Vizualizare
- Declaratie pentru stabilirea impozitului taxei pe mijloace de transpot pe apa Vizualizare
- Declaratie pentru scoaterea din evidenta a mijloacelor de transport Vizualizare
- ACTELE NECESARE PENTRU DECLARAREA MIJLOACELOR DE TRANSPORT CUMPĂRATE DIN STRĂINĂTATE (Adaugat la data 09.10.2017) Vizualizare
- ACTELE NECESARE PENTRU DECLARAREA MIJLOACELOR DE TRANSPORT CUMPĂRATE IN LEASING (Adaugat la data 09.10.2017) Vizualizare
- ACTELE NECESARE PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢA FISCALĂ A MIJLOACELOR DE TRANSPORT (Adaugat la data 09.10.2017) Vizualizare
- Contract de instrainare – dobandire a unui mijloc de transport Vizualizare
- ACTELE NECESARE PENTRU DECLARAREA TERENURILOR (Adaugat la data 09.10.2017) Vizualizare
- Declaratie pentru stabilirea impozitului pe teren persoane juridice Vizualizare
- Declaratie pentru stabilirea impozitului pe teren persoane fizice Vizualizare
- ACTELE NECESARE PENTRU DECLARAREA TAXEI PENTRU FOLOSIREA MIJLOACELOR DE PUBLICITATE, AFIŞAJ ŞI RECLAMĂ (Adaugat la data 09.10.2017) Vizualizare
- Declaratie pentru stabilirea taxei pentru servicii de reclama si publicitate Vizualizare
- Declaratie fiscala pentru stabilirea taxei pentru afisaj în scop de reclama si publicitate Vizualizare
- ACTELE NECESARE PENTRU DECLARAREA CLĂDIRILOR (Adaugat la data 09.10.2017) Vizualizare
- ACTELE NECESARE PENTRU DECLARAREA CLĂDIRILOR NOU CONSTRUITE (Adaugat la data 09.10.2017) Vizualizare
- Declaratie stabilire impozit cladiri persoane fizice Vizualizare
- Declaratie stabilire impozit cladiri persoane juridice Vizualizare
- Declaratia privind valoarea reala a lucrarilor executate în baza autorizatiei de construire Vizualizare