- 0243-262001
- 0243-262224
Registrul agricol si Fond funciar
- Prima pagină
- Contact
- Despre institutie
- Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
- Conducere
- Organizare
- Regulament de organizare si functionare
- Organigrama
- Lista si datele de contact ale institutiilor care functioneaza in subordinea/coordonarea sau sub autoritatea institutiei
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice finanțate total sau parțial prin bugetul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice coordonate de conducătorul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice aflate în subordinea instituției
- Unitățile care funcționează sub autoritatea instituției
- Institutii subordonate
- Guvernanța corporativă a întreprinderilor publice
- Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
- Programe si strategii
- Rapoarte si studii
- Cultura locala
- Informatii de interes public
- Solicitare informatii. Legislatie
- Buletinul informativ (Legea 544/2001)
- Buget
- Buget pe surse financiare (incepand cu anul 2015)
- Situatia platilor (executia bugetara)
- Venituri Salariale
- Situația anuală a finanțărilor nerambursabile acordate persoanelor fizice sau juridice fără scop patrimonial
- Indicatori buget local
- Registrul de datorii publice
- Registrul de garantii locale
- Cont unic amenzi
- Bilanturi contabile
- Achizitii publice
- Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
- Declaratii de avere si de interese
- Protecția datelor cu caracter personal
- Comisia paritară
- Asistenta sociala
- Acordare stimulent financiar pentru nou nascuti cu domiciliul in jud. IL
- Ajutor pentru incalzirea locuintei alte persoane
- Alocatie pentru sustinerea familiei
- Legea nr. 448/2006
- Plan anual de actiune privind serviciile sociale
- POAD
- Stimulent financiar pentru nou-nascuti – Buget local
- Tichete de gradinita
- Tichete sociale – masa calda
- Venit minim de incluziune
- Violenta in familie
- Alegeri locale
- Amenajament pastoral
- Anunturi
- Anunturi colective
- Anunturi – vanzare teren
- Coronavirus – COVID 19
- Informatii de mediu
- Integrare Europeana
- Legea Infrastructurii ANCOM
- Stare Civila
- Taxe si impozite locale
- Producatori agricoli
- Atestate Producator
- Registrul agricol si Fond funciar
- Dispozitii
- Sedinte Consiliul Local
- Urbanism
- Aparat Specializare
- Rapoarte Anuale
- Situatii de urgenta / SVSU
- Transparenta decizionala
- Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
- Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
- Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
- Dezbateri publice
- Consultări interministeriale
- Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
- Proiecte de acte normative adoptate
- Ședințe publice / Anunțuri / Minute
- Rapoarte de aplicare a Legii 52/2003
- Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
- Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
- Integritatea instituțională
- Cod etic/deontologic/de conduită
- Lista cuprinzând cadourile primite
- Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
- Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
- Planul de integritate al instituției
- Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
- Situația incidentelor de integritate
- Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
Registrul agricol
- HCL nr.83 din 30.09.2024 privind stadiul inscrierii in RA trim. II 2024 Vizualizare
- HCL nr.31 din 29.02.2024 privind stadiul de inscriere a datelor in Registrul Agricol la trim. IV al anului 2023 Vizualizare
- Anunt public din 29.01.2024 privind inscriere date in Registrul Agricol pentru anul 2024 Vizualizare
- Anunt concurs din 17.03.2023 Referent clasa III Referent, clasa III, grad principal, Compartiment Registrul Agricol, Fond Funciar Vizualizare
- Anexa nr 4 formular de incriere la concurs Vizualizare
- Anunt din 09.02.2023 concesiune bunuri concesionat: Teren în suprafaţă de 27863 m.p. situat în extravilanul satului Sfântu Gheorghe, comuna Sfântu Gheorghe, în tarla 277/3 având categoria de folosinţă neproductiv, înscris în Cartea Funciară nr.25351 Sfântu Gheorghe, ce aparţine domeniului privat al comunei Sfântu Gheorghe, conform HCL nr.23 din 26.01.2023 şi temeiul legal O.U.G. nr.57/03.07.2019 Vizualizare
- HCL nr.54 din 26.05.2022 privind analiza stadiului de inscriere a datelor in Registrul agricol pentru semestrul I al anului 2022 Vizualizare
- Anunt obligatii declarare RA persoane fizice si juridice 2022 (Adaugat la data 03.01.2022) Vizualizare
- Comunicare nr. 5372 din 21.09.2021 privind declararea numarului de stupi care contin familii de albine pregatite pentru iernat Vizualizare si Declaratie pe propria raspundere privind numarul de stupi care contin familii de albine pregatite pentru iernat Vizualizare
- Comunicare nr. 986 din 22.02.2021 – control privind identificarea stupilor: Vizualizare
- Anunt obligatii declarare RA persoane fizice si juridice 2021 (Adaugat la data 04.01.2021) Vizualizare
- INFORMARE APIA -in vedere primirii cererilor de ajutor de stat pentru culturile afectate de secetă pedologică conform OUG.nr.148 din 27.08.2020: click aici
- HCL nr. 45 din 18.05.2020 privind aprobarea modului de întocmire a înregistrării agricole pe perioada 2020 – 2024 Vizualizare
- Anunt obligatii declarare RA persoane fizice si juridice anul 2020 (Adaugat la data 05.01.2020) Vizualizare
- Anexa 23: click aici Anunt privind Registrul Agricol – invitatie persoane fizice si juridice pentru a face declaratiile in viziunea actualizarii datelor pentru anul 2020 Vizualizare
- Anunt public privind obligatiile persoanelor fizice și juridice cu privire la registrul agricol (Adăugat la data 06.03.2019) Vizualizare
Pentru inscrierea in Registrul Agricol actele necesare:
- Cerere inscriere in registrul agricol: click aici
- Documente necesare pentru inscrierea in registrul agricol: click aici
- Cerere pentru eliberarea carnetului de comercializare a produsului agricol: click aici
- Cerere pentru eliberarea certificatului de producător: click aici
- Declaratie pentru completarea inregistrarii agricole – persoane fizice: click aici
- Declaratie pentru completarea inregistrarii agricole – persoane juridice: click aici
Fond funciar
- Registrul cadastral al imobilelor Sfântu Gheorghe – Sector cadastral nr. 27 Vizualizare si
- Opis alfabetic detinatori Sfântu Gheorghe – Sector cadastral nr. 27 (Adaugat la data 05.12.2023) Vizualizare
- Anunt prealabil nr. 2819 din 10.04.2023 privind afisarea publica a documentelor tehnice de cadastru sector cadastral nr. 15 Vizualizare
- Anunț prealabil nr. 2432 din 29.03.2023 privind afisarea publica a documentelor tehnice ale cadastrului pentru sectorul cadastral 26 Vizualizare
- Cadastru Sistematic documentele tehnice ale sectoarelor cadastrale 14-23
- Opis Alfabetic Sector 23 (Adaugat la data 21.09.2022) Vizualizare
- Registre 3719-3734 S23 (Adaugat la data 21.09.2022) Vizualizare
- Plan cadastral Sector 23 (Adaugat la data 21.09.2022) Vizualizare
- Opis Alfabetic Sector 14 (Adaugat la data 21.09.2022) Vizualizare
- Registre 3735-3820 S14 (Adaugat la data 21.09.2022) Vizualizare
- Plan cadastral Sector 14 (Adaugat la data 21.09.2022) Vizualizare
- Anunt prealabil nr. 5643 din 08.09.2022 privind afisarea publica a documentelor tehnice de cadastru sectoarele 14 si 23 Vizualizare
Opis alfabetic al titularilor drepturilor reale de proprietate, al posesorilor si al altor detinatori sector cadastral lot 2: click aici
Anunt
– pentru intocmirea titlului de proprietate pentru diferenta de 5% aprobata prin HCJ nr. 20 din 02.08.2017, pentru primele 102 pozitii1) proprietarii in viata trebuie sa aiba in vedere urmatoarele:
a) semnarea fisei de punere in posesie la Primaria Sfantu Gheorghe, in prezenta domnului Draghici Horatiu -referent cadastru – tel.0787 630 833
b) fisa va fi insotita de copie dupa actul de identitate al proprietarului si certificat fiscal eliberat de Comuna Sfantu Gheorghe
2) mostenitorii proprietarilor trebuie sa aiba in vedere urmatoarele:
a) semnarea fisei de punere in posesie la Primaria Sfantu Gheorghe, in prezenta domnului Draghici Horatiu -referent cadastru – tel.0787 630 833
b) fisa va fi insotita de actul de identitate al mostenitorului sau mostenitorilor, actul care atesta calitatea de mostenitor si certificatul fiscal eliberat de Comuna Sfantu Gheorghe
Relatii suplimentare si la tel.0243 / 262001 sau 0722528771
– HCL nr. 20/1 din 02.08.2017 Fond funciar: click aici
– Ordinul nr. 330 / 24.06.2016 pentru actualizarea, nivelul unitatilor administrativ-teritoriale din judetul Ialomita, a comisiei pe plan local pentru constatarea pagubelor si evaluarea pierderilor inregistrate de catre persoanele fizice sau asocierile fara personalitate juridica care desfasoara activitati agricole pentru venitul anual pe baza de norma de venit: click aici
– Anexa 7 la norme – SITUATIA terenurilor agricole și forestiere care pot face obiectul reconstituirii dreptului de proprietate: click aici
– IL_SFANTU_GHEORGHE_A09_94456-03-2015: click aici
– Situatia centralizata a cererilor nesolutionate care au fost depuse in temeiul Legii nr.18 / 1991, Legii nr.169 / 1997, Legii nr.1 / 2000 si Legii nr.247 / 2005: click aici